忙しい夏だった。

wheee!


もう秋ですね。あっという間な夏でした。(^^;

夏コミは暑過ぎたので、参加を最小限に抑え、体力を温存した。(>_<;

野上さんと愉快な仲間達をサンディエゴに連れて「まりんこゆみ」をコミコンで宣伝しました。ついでにいろんな艦船、潜水艦、戦車や航空機を見に行きました。その上、海兵隊の先輩のご厚意でブートキャンプの卒業式も見れました。濃いミリタリーな旅でした。(^_^;

キャラホビでは、いつものまりたんブースを手伝いつつ、編集者さんと一緒に「まりんこゆみ」の宣伝をしました。因みに数年前の軍曹喫茶の卒業生たちが大勢集まって、大にぎわい。一人一人本名ではなく(私が付けた)ヒドイあだ名で名乗ってくれたのは嬉しかった。(^_^)

今年の夏も楽しかった。(^_^)

さて、年末までペースが落ちずにバタバタしますが、無理しない程度に頑張りまっす!(>_<)

What a busy summer.

It's autumn already. Summer blew by so fast. (^^;

Summer Comiket was blistering hot, so I minimized exposure and saved my energy. (>_<;

I took Nogami-san and buddies to San Diego to promote "Marine Corps Yumi" at the comic con. We also looked at a bunch of ships, submarines, tanks, and aircraft while we were there. On top of that, a Marine sempai hooked us up so we could view a boot camp graduation. It was a really military-heavy trip. (^_^;

At Chara Hobby, I helped out at the usual Maritan booth, but also promoted "Marine Corps Yumi" with the editor. And most of the Sergeant Cafe graduates came to see me, so it was a blast. I was happy to see them report to me not with their real names, but with the crude nicknames (that I dubbed them.) (^_^)

It was a fun-filled summer. (^_^)

Well, the pace will stay crazy through the end of the year, but I'll knock stuff out within reasonable limits! (>_<)