バロンのお姉さん。

chomp!

今日は事務所のクリスマスパーティでした。一緒のテーブルに座った「バロンのお姉さん」ことJちゃんです。本人もバロンに似てると認めてます。(^^;

デザートの皿はチーズケーキが山盛り。彼女曰く「ケーキが引っ付いて離せなかったから、2つずつ取ったの」とのこと。チーズケーキ4切れ、ピーナツバターパイ1切れ、パンプキンパイ1切れと、合計6ピースでした!となりのテーブルの同僚はビックリして「おまえ全部食えねーだろ」と呆れてました。もちろん完食は無理でしたが。

バロンと同じ食いしん坊なお姉さんでした。(^^;

Baron's older sister?
Today was our office Christmas party. This is J-chan, also known as Baron's sister, who sat at our table. Even she admits that she looks like Baron. (^^;

Her dessert plate was piled with cheesecakes. According to her she ended up with all that because "the slices wouldn't come apart so I took both slices each." She brought 4 slices of cheesecake, 1 slice of peanut butter pie, 1 slice of pumpkin pie, for a total of 6 pieces! The co-worker at the table next to us was taken aback and said, "There's no way you can finish all that." Of course she couldn't.

Not only does she look like Baron, but she hoards food like Baron as well. (^^;