特殊なお土産。

so wrong... but so funny...

私は人へのプレゼントを選ぶ時、どうしても楽しい・おかしい・予想外の物をあげるのが好きです。その人しか喜ばないお土産を探します。(^_^)

ですのでこのテロリスト遺体袋は、普通の人だったらドン引きですが、ある友人にあげたら気に入ってくれました。予想以上に大ヒットでした。(^o^)b

正直、私には普通の友達はいません…(^^;

Special gift.
When I pick a present for someone, I like to find something that's entertaining, fun, unexpected, or all of the above. It's all the better if it's a one-of-a-kind present that only that person appreciates. (^_^)

So this terrorist body bag would be appalling to most normal people, but the friend I gave it to totally loved it. More than I expected, really. (^_^)b

To be honest, I don't have any normal friends... (^^;