ユリコンのイラストコンテストの投稿作。

one day, i’ll draw a serious pic...

先月、ユリコンのイラストコンテストにコレを投稿しました。エリカさんは私と同じく制服が大好きなので、彼女のキャラに海兵隊風の制服を着せてみました。別に優勝目指してワケではなかったので、気楽に描きました。(^_^)

優勝者や他の投稿作はこちら: ユリコンアートコンテスト

テーマは「誕生日・記念日」だったので、普通の誕生日ケーキではなく、あえて軍事ならではのミリメシの常温保存ケーキをプレゼントしています。牛乳とかパンの前に「常温保存」って付けると、なんかまずそうな感じがします。(^^;

Illo entry to the Yuricon art contest.
Last month, I submitted a drawing to the Yuricon art contest. Since Erica-san liked uniforms just like me, I drew her characters with Marine-style uniforms. I drew it for fun, because I wasn't really out to win it or anything. (^_^)

The entries of the winners and others can be found here: Yuricon Art Contest

The theme was "birthday/celebration", so instead of a regular b-day cake, I drew a typical military "shelf-stable" cake. When I see the words "shelf-stable" in front of milk or bread, it doesn't seem to be so tasty. (^^;