サンディエゴコミコンの前夜・初日

yawn...

私の予想どおり、ほかのブログやホームページでサンディエゴコミコンの様子を紹介してるので、私はなーんもせずにリンクを出すだけです。全部リストしたら翌日までかかるので、ちょっとだけ紹介します:

アニメニュースネットワーク(英語)
Suvudu(英語)

私と友人は、いろんなパネルに参加したり、1階のブースでウロウロしたり、適当に楽しみました。ホテルに戻ったら、二人ともこんな顔してました。はぁ、疲れたー。

明日もウロチョロしてきまーす。今日はすっかり写真を撮るの忘れたので、今度こそブログ用に撮影してきます。(^^;
San Diego Comic Con Preview Night and First Day
As I suspected, all the other blogs and their mothers took great pics of the San Diego Comic Con, so I didn't have to a darn thing to do except find a few links. If I listed everything here, it'll take until tomorrow, so here's a few samples:

Anime News Network
Suvudu

My frined and I sat in a few panels and mulled around the booths on the first floor, and had an enjoyable day. Once we returned to the hotel, though, we looked like this. Phew, I'm tired...

Tomorrow, we'll continue to browse around. I totally forgot to take pictures today, so I promise to take a few for the next day's blog. (^^;