出ましたメガトーキョー!

mega truck

ちょっと紹介が遅れましたが、ceenaさんのブログに「メガトーキョー」日本進出の報告がありました: 2008-08-01

翻訳に協力した方たちをちっちゃい文字で書いてましたが、その中に私の頭文字があるじゃないですか!たしかにちょこっとお手伝いさせて頂きましたが、他の方たちに比べると大したことしたと思うのに、それでも名前を出していただいて感謝です!

Ceenaさん、これからも良い外国人漫画家を日本に紹介してください!(^_^)
Megatokyo is out!
This is a little late, but ceena-san announced that "Megatokyo" was put out in Japan in her blog: Aug 1 2008 Eigo de! Anime Manga

She wrote in people's names who helped her with the translations in fine print, but wow, she put in my initials, too! Although I admit helping her just a teeny bit with some things, compared to the other folks, I don't think I did much, but regardless, I really appreciate her mentioning me!

Ceena-san, please continue to introduce great foreign manga artists to Japan! (^_^)