停電どす。

lightning too bright...

いやー、びっくりしたー。今夜の嵐のせいで、1時間ほど前に家が停電しました。「懐中電灯どこだっけ?」と携帯の光で旦那と二人で暗闇の中を探りました。事前においてた場所になく、ちょっと焦りましたが、何とか見つかりました。さっきやっと電気が回復したので、ほっと一息です。

携帯や電気とか、当たり前と思ってるモノが一つでも欠けると…かなり不便ですね。反省。(-_-)
Power outage.
Wow, what a trip. Because of the lightning storm tonight, the power went out in my house for about an hour. "Where's the flashlight?" My hubby and I used the glow from the cell phone and searched in the darkness. We were a little frustrated when it wasn't in the location we usually put it in, but we eventually found it. The lights came back on a few minutes ago, so we were a bit relieved.

When something we take for granted, like cell phones or electricity, go out... it's so freaking inconvenient. Lesson learned. (-_-)