「ムダヅモ」笑える!

先日、「ムダヅモ無き改革」(近代麻雀コミックス)を読んで、腹が痛くなるほど笑いました。(^_^)

ありえない設定のありえない展開でありえない絡みがあって、こーゆー馬鹿げたパロディはとてもグ〜です!特にスナイパーを処理する射撃の名手、麻生太郎と、イギリスの鉄の女、マーガレット・サッチャー元総理の登場がナイスです。

第2巻、あるのかな〜?出るのかな〜?もしそうだったら、私、絶対買うよ。(^-^)b

ムダヅモ無き改革 (近代麻雀コミックス)

ムダヅモ無き改革 (近代麻雀コミックス)

"Mudazumo" is too funny!
The other day, I read the manga, "Mudazumo Naki Kaikaku (Reform without wasted tsumo)", and made my stomach hurt from laughing too hard. (^_^) [tsumo = Mahjong term for a type of victory when you draw a winning tile from the wall.]

It had such an outrageous setting with an outrageous plot and outrageous interactions, it was one of those ridiculously over the top parodies that I really loved! I was really amused with the expert marksman, Aso Taro, taking out a sniper, and a cameo appearance of England's Iron Maiden, former Prime Minister Margaret Thatcher.

I wonder if volume 2 will be made? Will it come out? If so, I'll definitely buy it. (^-^)b