お散歩。

can i sleep now...?

久々に旦那とバロンくんで6キロほど散歩しました。イヤ〜、自分の体が重いこと。かなりの運動不足です。(T_T)

それに比べ、バロンくんは元気ハツラツ。旦那と2回ほど100mダッシュしたんですが、バテたのは旦那の方で、バロンは「もっと、もっと!」と言わんばかりの笑顔ですよ。しまいにゃ、カモシカのように草むらでぴょんぴょんと飛びまくるし。人間様は疲れましたよ…(^^;

でも家に帰って夕飯を食べ終えたら即爆睡のバロンでした。(^_^)
Walk.
It's been a while, but my hubby and I took Baron on a 6km (〜3.8 mile) walk. Man, my body felt so heavy. I need to do more exercise. (T_T)

Compared to that, Baron was just full of energy. He went on a 100m dash with my hubby twice, but as my hubby was trying to catch his breath, Baron was smiling and begging for "more, more!" On top of that, he pranced around in the grassy areas like an antelope. Us humans were pooped out... (^^;

But after coming home and eating dinner, Baron passed out almost immediately. (^_^)