米軍ツアーガイド。

...and that’s the runway...

朝起きてもまだ体の調子が良くなかったが、前から約束していた友人らがわざわざ遊びに来てくれたので、せっかくだから基地の中を案内しました。私は普段もうちょっと弾けてる感じですが、今日は体力温存モードで、無駄な動きや発言を避けました。まー、今回の友人らも割りとおとなしいタイプなので、ちょうど良かったかも。(^_^)

基地の案内つっても、滑走路をぐるっと一周して、基地のお店・レストランに案内するぐらいです。あと、時間があれば家でお茶でもしますが、実は私のカゼ菌が家中充満してるんで、今回は断念しました。今度また遊びに来たら、家まで案内しますね。(^^;

夕方、テストの勉強をちょこっとして、カゼを悪化しないよう、とりあえず寝ました。明日、大丈夫かなぁ?(>_<)

Base tour guide.
When I woke up this morning, I still felt like crap, but a couple of friends promised a while back to come all the way out to my base today, so I decided to get my butt out of bed to take them around the base. I'm usually bouncing off of walls, but today I was reserving my energy, trying to avoid unnecessary movements or speech. Luckily, my friends were the quiet type, so it worked out just fine. (^_^)

My simple base tour consists of a drive around the whole runway and taking them to the base stores and restaurants. Also, if there's time, I'd usually invite them to my house for a drink, but since it's full of my cold cooties right now, I decided to keep them away from my home. Next time, I'll make sure to bring y'all to my house, 'kay? (^^;

I studied for my test a bit at dawn, and I didn't want to worsen my cold, so I slept early. I wonder if I can make it tomorrow's test, though. (>_<)