帰って来ました。

zzzzzz...

先日、ドライブから帰って来た時に、全員バテました。でも私が先に起きたら、旦那とバロン君はこんな状態でした。おいおいバロン君、私の腕枕を横取りするなよ…(^^;

We're back.
The other day, when we came back home from the long drive, we all passed out. But when I woke up first, my hubby and Baron were like this. Hey Baron, that's my arm pillow you're resting on... (^^;