マイハウスやっと見つけました。

i wish i could sleep on the roof, to

だいたい求めてた条件を満たした良い物件をやっと見つけました!さっそく契約をして、4月から住むことにしました。(^o^)

さーて、あとは引越しの荷物が届けばいいけど・・・5月末に来るそうです。それまでは家具も荷物もほとんど無い、ほぼ空の家でサバイバル生活をしなければなりません。(T_T)

せめてテレビとインターネットが早くつながれば何とかなりますが、そーゆー手続きはこれからするので、時間がかかるかも。うちの携帯にワンセグとネット機能があるから良かった。2ヶ月間頑張るしかないですね。(^^;

Finally found my home sweet home.
I finally found a house that satisfies most of my requirements! I just need to make a contract so I can move in from April. (^o^)

Once I move in, I just need to wait for my household goods, but... it's scheduled to arrive in late May. Until then, I need to live in a survival mode in a fairly empty house, without my furniture nor goods. (T_T)

I think I'll be okay once I get internet and TV connection, but it may be some time, since I need to make new contracts. I'm glad my cell phone has internet access and one-segment TV capabilities. Gotta bear through 2 whole months. (^^;