ショッピング三昧。

peter rabbit’s evil brother...

今日はいろんなお土産を探すべく、ホテル内のモールと市内の庶民的デパートでショッピングしました。あと、朝はホテル内のゴンドラに乗ったり、私のいきつけのイタリアンレストランで両親とバカ食いしました。(^^;

ラスベガスでの最後の夜、十分満喫しました。(^_^)

ところで、コレはうちのホテルにあった、ウサギ年に因んだリアル過ぎて恐ろしいウサギの像です。尻尾も振るし、目も瞬くし、滞在中の私の夢にも何度も出た怪物です。怖!(>_<)

Shopping frenzy.
Today, we shopped at the hotel arcade and the department stores in town in search of gifts. Also, we rode the gondola inside the hotel and stuffed ourselves at one of my favorite Italian restaurants with my parents. (^^;

We thoroughly enjoyed our last night at Vegas. (^_^)

By the way, this is a grotesquely realistic rabbit statue in our hotel, in celebration of the Year of the Rabbit. This tail-wagging eye-blinking monster appeared in my dreams during our stay. Ack! (>_<)