じゃあね、アメリカ。

good ol’ stars and stripes...

昨夜の帰りに、ゴールデンゲートブリッジの夜景を見てきました。キレイだな。(^_^)

朝、ついに日本へ帰ることに。例のごとくオールしたので、やっぱりフライト中は見事な爆睡。離陸と共に寝て、翌日の着陸と共に起きました、ハイ。(*_*)

日本寒いよ、死ぬほど。吹雪いてるし。でもあきやまさんは到着して仕事へ直行しました。タ、タフだな〜。お疲れ様です!(>_<)

ホントは東京でちょっと遊ぶ予定だったが、ホテルでおとなしく夕飯食べて寝ました。明日は沖縄へ飛べるよね??(^^;

See ya, USA.
Last night, on the way back, we enjoyed the nightscape of the Golden Gate Bridge. Purty. (^_^)

This morning, we flew back to Japan. As usual, I stayed up all night, so I slept through the whole flight like a baby. Yup, I passed out upon takeoff, and woke up the next morning upon landing. (*_*)

Japan is so freaking cold, deathly cold. And snowing like hell. But as soon as we landed, Akiyama-san headed to work. Sh-She's so tough. Good luck! (>_<)

I was planning on going out in Tokyo tonight, but I ended up eating dinner and staying in my hotel. I hope I can fly back to Okinawa tomorrow?? (^^;