まりたん打ち上げバーベキュー

bbq party

自宅でホビージャパンの大佐、声優の徳永愛さん、門脇舞以さんと宇乃音亜季さん、桑門そらさん、そしてTYPE-MOONのスタッフ数名などを交えてバーベキューをしました。あいにく外は雨でしたが、大佐が一生懸命おいしい肉や野菜を焼いてくれました。今の家でこんなに大勢でパーティするのは初めてでしたが、なんとか全員リビングに入れました。主役は声優の方たちのはずだったんですが、結局うちのバロンがみんなの注目の的になってました。騒がしい「弾道ダックス」、みんなに迷惑をかけちゃいまして、スミマセン。(>_<)

こんな悪い天気に、わざわざ起こしくださった皆様、ありがとうございました!私と旦那はとても楽しく過ごせました。(^_^)またいつでも遊びに来てくださいネ。(大佐、お疲れ様です!)

写真:バロン君、大佐、門脇さん、徳永さんと宇乃音さん。

Maritan post-event BBQ
We invited Hobby Japan's Colonel, voice actresses Tokunaga Ai san, Kadowaki Mai san, and Unone Aki san, Kuwakado Sora san, several TYPE-MOON staff members, and others to our house for some barbeque. Unfortunately, it was raining outside, but Colonel cooked up a lot of delicious meat and vegetable dishes. This was our first time to host a party for such a large group, but somehow, everyone fit into the living room. The center of attention was supposed to be the voice actresses, but little Baron stole the show. I apologize for my "ballistic Dachs" for causing trouble to everyone - sorry!(>_<)

I appreciate everyone for coming out even in this rain! My hubby and I had a really enjoyable time.(^_^) Please come back any time. (Colonel, great job, thank you!)

Photo: Baron, Colonel, Kadowaki san, Tokunaga san, Unone san.