コミケのすごい様子。

wow, look at the crowd...

さっきテレビのニュースに(くだらない脅迫バカのせいで)コミケの様子が映ってました。話では聞いてましたが、人の数は半端じゃないですね!行かなくて良かった〜。(>_<)

海が好きな田舎モンの私は、どうも人が多いところはダメです。なのに現在住んでいる場所は東京都のかなり内陸の場所。海が見たーい今日この頃。(T_T)
Comiket's crazy atmosphere.
I saw a TV news clip of Comiket a few minutes ago (due to some arrested idiot making idle threats). I heard about it, but the number of people crammed into that place was unbelievable! I'm so glad I decided NOT to go. (>_<)

As an ocean-loving country bumpkin, I really hate going to places with lots of people around. So of course, I'm stuck living in Tokyo, and definitely way far inland, too. I wish I could go see the ocean someday...(T_T)