キャラホビ2009、楽しかった!

sgt frog salute


今年のキャラホビ2009に参加・支援するため、わざわざ休暇を取り、旦那と一緒に沖縄から飛んできました!(^_^)

いやー、非常に楽しかったです!いろんな人たちと再会できたし、去年と違って、そんなに怒鳴ったり走り回ったりしなかったのでけっこう楽でした(笑)。イベントの内容については、私のとんちんかんな日本語で説明するより、こちらの方たちのブログ・リンクをご覧ください。

(声優)

(参加者)

(他にもたくさんの情報がネットに溢れてるのですが、これぐらいにします。)(^^;

参加したみなさん、お疲れ様でした!ささげ〜銃(つつ)!く(^_^)

Chara Hobby 2009 was fun!
In order to help out and participate in Chara Hobby 2009, I took some time off of work and flew up from Okinawa with my hubby! (^_^)

It sure was a blast! I was able to meet some familiar faces again, and unlike last year, I didn't have to run around and yell too much (LOL), so I didn't get too tired. Instead of sludging through my feeble attempt of describing the event, it's probably better to click on the links/blogs below (all in Japanese).

(Voice actresses)

(General participants)

(There's a buttload of other info on the web, but these should suffice.) (^^;

For all who participated, thanks! Present arms! <(^_^)