チームまりたんin沖縄でした。

they all fit in my house...


先日、チームまりたんが沖縄に来てました! (^-^)b

私はタイムリーな報告をしなかったけど、他の参加者が各自ブログでレポしてます。 (^^;

わざわざ沖縄へ来てくださった皆さん、ありがとうございました。お疲れ様でした!また遊びに来てくださいね〜。(^o^)/

Team Maritan in Okinawa.
The other day, Team Maritan came to Okinawa. (^-^)b

I didn't push out any timely reports on time, but the other participants put stuff up on their blogs. (^^;

  • Pixel Maritan: 1 2 3 4
  • Tokunaga Ai san: 1
  • Kadowaki Maii san: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11