ゴールデンウィークの来客。

any adults in the pic? or not?


私はゴールデンウィークと無関係なアメリカ公務員ですが、急遽東京から「ぴくせる☆まりたん」でお馴染みの大佐がうちを訪れることになりました。しかも3日前に決めて連絡もらいました。(*_*)

まりたんに関する打ち合わせを兼ねて、米軍基地の中を少し案内しました。画像手前はトリイビーチで奥の子供たちと同じぐらいにはしゃいでる大佐です。本当に仕事で来たのか疑問に思うほどの満面の笑みです。(^^;

…でも、まりたん企画の調整もマジメにしましたよ。これホント。でも内容は秘密。正式発表まで待ってください!(^_^)/

大佐、沖縄まで来てくれてありがとう!お疲れ様です!く(^_^)

Golden Week visitor.
Since I'm a US federal employee, I don't get time off during the Japanese Golden Week holidays, but the Colonel from "Pixel Maritan" suddenly decided to pay us a visit. We received notice just 3 days out. (*_*)

We did some coordination on Maritan projects and showed him around on US bases. In the pic, the Colonel in the front is having just as much fun as the kids in the background at Torii Beach. It's hard to figure out from his big smile if he came for business or fun. (^^;

...But honestly, we really worked on some Maritan projects. Seriously. But I can't disclose the details for now. Please wait until the official announcement is out! (>_<)

Thank you for coming to Okinawa, Colonel! Take care! く(^_^)