「セーラー服と重戦車」第6巻に出ました。

また一つの夢が叶いました!「セーラー服と重戦車」第6巻に、キャラとして登場しちゃいました!マジで!(>_<)

破壊的でセクシー過ぎる海兵隊小隊長という設定で出させて頂きました。ぶっちゃけ、漫画に登場しているキャラは、野上先生のおかげで実物よりかなり美化されていますよ。ガトリングガンぶっ放すし。(^_^)

野上先生、ありがとうございます!く(>_<)

セーラー服と重戦車 6 (チャンピオンREDコミックス)

セーラー服と重戦車 6 (チャンピオンREDコミックス)

"Sailor Fuku and Heavy Tanks" vol. 6 cameo.
Another dream came true! I made a cameo appearance in the "Sailor Fuku and Heavy Tanks" manga volume 6! Seriously! (>_<)

My character is set as a destructive and super sexy Marine platoon commander. Truthfully, the character rendition is a totally beautified version of the real person, thanks to Nogami-sensei's art skills. And I get to blast away with a gatling gun. (^_^)

Nogami-sensi, thank you very much! く(>_<)