夏はイベントが多いっスね。

and a big frakkin lady, too...

(私のせいで)かなり遅れましたが、まりたんにっきでサンディエゴコミコンのレポートがアップされました。さすが大佐、ボケとツッコミを上手く盛り込んでます!(^_^)

夏のコミケはアレだと聞いたので、今回は参加しませんが…月末のキャラホビ2008に、R先輩と一緒にちょっと“遊び”に行こうかな〜。前回、軍曹喫茶のハードコースに参加した方たちも、今度こそ参加したい方たちも…私が言ってること分かるよね?うふふっ。(^-^)
There's a buttload of events in the summer, eh?
It's a little on the late side (which is my fault), but the Maritan Nikki has a report on the San Diego Comic Con. Colonel, you're a genius for slipping in a few gags at opportune spots! (^_^)

I heard the summer Comiket was uhh, funky, so I won't go this time... but maybe R-sempai and I should "drop by" the Kyara-Hobby 2008 event at the end of this month. For those who participated in the last Sergeant Cafe hard core level and those who dare not miss it this time... I hope you get my drift. *snicker* (^-^)