MCMAP(マクマップ) パート3

最後は、私と後輩は練習用のナイフと警棒を使用。警棒対警棒、警棒対ナイフ、そして警棒対素手でした。武器使うとある程度緊張感が高まるし、音もバコッ!バコッ!と凄まじかったです。元のリンクはこちら

素手の部分で、後輩は私の上半身を上手く下げなかったので、膝蹴りがいまいち入らず、微妙でした。強いて言えば、K-1のフライハイことレミー・ボンヤスキーの飛び膝っぽくなりました。まー、私が身長低すぎたせいだったかもしれないですね。

…考えてみれば、私はほとんど受け役で、後輩にぶっ飛ばされてますね、ハハ。先輩は辛いよ〜。(T_T)

MCMAP Part 3
The last clip is me and my kouhai using practice knives and batons. Baton vs. baton, baton vs. knife, and finally baton vs. no weapons. Using weapons raised the level of intensity a bit, and the smacking sounds of the baton "Whack! Whack!" was pretty intimidating. The original link is here.

In the final round, my kouhai wasn't able to pull down my upper body enough, so the knee kicks weren't as effective, and came out a little weird. It sort of looked like K-1's Remy Bonjasky's (aka Fly High) flying knee kick. I guess I was too short for her to maneuver my body or something.

...Come to think of it, I was mostly in the receive mode, so my kouhai had the pleasure of knocking me around, haha. Being a sempai is tough sometimes... (T_T)