非常識。

trying... to hide... my family...

今回の出張は、主催する会社がほとんどの出張費をカバーしてくれたので、よかったです。(^_^)

それなのに…参加者の中に、家族を連れて来たアホがいて、大変でした。主催側は明らかに困っていたんで、私が代わりに怒鳴ってやりました。「なぜ家族を連れて来るんだ!相手に失礼だろうが!いいかげんにしろ!」ってね。

他の参加者は皆怯んでましたが、張本人は状況が把握できてなく、それでも「オレのどこが悪いんだ?」としらばっくれる。ありえねー反応に呆れてそれ以上追求しないことにしました。主催者らは、私が彼らの苦労を理解してくれたことに感謝してましたし。(*_*)

…常識がない人って最悪ですね、まったく。(-_-)

No common sense.
The hosting company covered most of my business expenses on this trip, which was really cool. (^_^)

But... among the participants, there was a dork who brought his family on this business trip, which was a big no-no. The hosts were obviously troubled by this situation, so I stepped in and voiced their anger. "Why the hell did you bring freaking family! You're insulting the hosts big time! I can't believe how stupid you are!"

All the other participants cringed at this outburst, but the culprit himself didn't seem to get it because he insisted, "What did I do wrong?" I was so appalled at how dense this guys was, so I decided not to pursue it any further. The hosts later thanked me for understanding their troubles. (*_*)

...People lacking common sense are the worst. Seriously. (-_-)