チームまりたん、新刊打ち上げブランチ。

elegance amidst chaos...

チームまりたんが新刊発売イベントの打ち上げに選んだ場所は、ニュー山王ホテルでのブランチでした。今回はいつもチームまりたんメンバー9名と、なぜかストライクウィッチーズ関係者3名と、私の友人5名も参加しました。

あ〜、えっと、コレ何の打ち上げでしたっけ…?でも数的にはまりたんメンバーが過半数を占めているから、まいっか。(^^;

と・とりあえず、徳永愛さんのブログで一部の参加メンバーを確認できます: 美女だらけ うはは☆ 

とにかく半日ほど飲めや食えや話せや状態で、大いに盛り上がりました。参加された皆さま、ありがとうございました!そしてお疲れ様でした!(^o^)/

Team Maritan, new Maritan book post-event brunch.
Team Maritan chose to have the new book post-event party at the New Sanno Hotel brunch. Participants included the usual 9 Maritan team members, for some reason, 3 Strike Witches-related people, and 5 of my personal friends.

Err, umm, what was the purpose of this gathering again...? I suppose the Maritan members had the majority, so oh well. (^^;

A-Anyway, you can see some of the people who attended in Tokunaga Ai-san's blog: Beauties galore, uhaha☆

For about half a day, everyone had loads of fun eating, drinking, and talking their hearts off. To all who participated, thank you! And great job! (^o^)/