サンデーブランチ。

the Sanya pose...?


ぴくせる☆まりたんストライクウィッチーズ関係者を都内の米軍ホテルのサンデーブランチに招待しました。まー、私が説明するより、門脇舞以さんのブログを読んだ方が判りやすいです ⇒ MAITABLOG (^_^)

画像では、門脇さん以外の方は犯罪者扱いにしました。マネージャーさんの足元には例の戦利品が… (^^;

いやー、かなり楽しかったんですが、ビジネスでよく使用している米軍ホテルで、アニメ関係者とミリオタトークをするのは、かなりシュールでした。…とか言いながら、このような面白いイベント、またしたいです。(^^;

Sunday brunch.
I invited Pixel Maritan and Strike Witches related members to the Sunday brunch held at a US military hotel in Tokyo. Kadowaki Maii-san explains the event in her blog better than I do ⇒ MAITABLOG (^_^)

In the pic, everyone except Kadowaki-san is censored like a criminal. Note the "war trophies" at the manager's feet... (^^;

It was really fun, but holding military otaku conversations in a military hotel I usually use for business was kinda surreal. But of course... I'd love to do this kind of event again. (^^;